Subskrybuj Encyklopedię medycyny naturalnej

Ćwiczenia na jędrny i kształtny biust - opis

Najlepszym zabiegiem kosmetycznym dla poprawienia stanu biustu i zachowania go w dobrej kondycji są codzienne ćwiczenia. Efektem systematycznej gimnastyki jest wzmocnienie tkanek piersi i mięśni klatki piersiowej, grzbietu, ramion oraz barku, a także poprawa krążenia krwi. 

Biustonosz, kobieta

Opis ćwiczeń na jędrny biust

Z prezentowanego zestawu można codziennie wybrać sobie kilka ćwiczeń w różnych pozycjach i powtarzać je po 5-10 razy. Wymachy i rozciągania ramion na długo pozwolą zachować jędrny i kształtny biust.


1.
Stojąc, chwytamy za końce skręcony ręcznik. Ręce prostujemy w łokciach i unosimy ręcznik na wysokość biustu. Staramy się jak najmocniej rozciągnąć materiał.


2.
Stojąc lub siedząc, prostujemy plecy, składamy dłonie jak do modlitwy i naciskamy nimi na siebie. Między palcami można też umieścić piłeczkę lub książkę i ściskać.


3.
Stojąc, splatamy palce dłoni i unosimy ręce przed biustem. Próbujemy mocno je rozciągać w przeciwne strony, pokonując opór.


4.
W pozycji siedzącej lub stojącej, z wyprostowanymi plecami, unosimy złączone łokcie na wysokość ramion i ściskamy, licząc do pięciu.

 
5.
Siedząc lub stojąc, unosimy splecione dłonie nad głowę, łokcie ugięte. Ściskamy dłonie przez kilka sekund.  


 6.
Siedząc po turecku łączymy dłonie nad głową. Łokcie lekko ugięte. Naciskamy jedną dłonią na drugą. Plecy cały czas proste, nie unosimy barków.


7.     
Wyprostowane ręce ze splecionymi dłońmi podnosimy na wysokość barku i ściskamy, licząc do pięciu.


8.  
Połączone łokcie staramy się unieść nad głowę. Ściskamy je, licząc do pięciu.


9.  
Stojąc w pozycji wyprostowanej z lekko rozstawionymi nogami, podnosimy na przemian wyprostowane ramiona. Kiedy jedno idzie w górę, drugie w dół. Wyciągamy szyję.
 
10. 
W pozycji stojącej, głowa uniesiona, szyja wyprostowana, kładziemy dłonie na ramionach i kreślimy łokciami koła, 20 do przodu i 20 w tył.
 
11. 
Stojąc, wyciągamy ręce do boków i wykonujemy 5 obrotów w przód i w tył, głęboko oddychając.


12.   
Siadamy na piętach, ramiona unosimy nad głowę i łączymy dłonie. Staramy się odchylić złączone ręce jak najdalej do tyłu.


13.   
Siadamy po turecku, ujmujemy drążek i wyciągamy ręce przed siebie. Prostując plecy, przenosimy drążek do góry, a następnie do tyłu na wysokość karku i wracamy z nim do przodu. Drążek można zastąpić skręconym ręcznikiem.


14.   
Siadamy po turecku. lewa noga na prawej, przenosimy ciężar ciała na prawe udo i podpieramy się prawą ręką. Unosimy miednicę, a lewą rękę prostujemy nad głową. Po powrocie do pozycji wyjściowej zmieniamy strony i powtarzamy ćwiczenie.


15.
Siadamy w rozkroku, jedną rękę opieramy przed sobą, a drugą z tyłu. Pochylamy tułów do przodu 10 razy i zmieniamy ręce.


16.
Leżąc na podłodze lub materacu do ćwiczeń, unosimy ręce z hantlami (1.5 kg) do góry. Dłonie powinny być skierowane do wewnątrz. Wykonując wydech, opuszczamy powoli ręce lekko zgięte w łokciach i swobodnie kładziemy po bokach. Robimy wdech, ponownie unosząc ręce do góry.


17.
Leżąc na plecach, podnosimy ręce z hantlami do góry, dłonie kierujemy do przodu. Lekko zgięte ręce na przemian krzyżujemy, nie wychodząc poza linię barku.


18.
Leżąc na plecach, zginamy ręce w łokciach, dłonie przyciskając do barków. Wydychając powietrze, prostujemy ręce i wypychamy do góry. Robiąc wdech, wracamy do pierwotnej pozycji.


19.
Leżąc na brzuchu, podpieramy się rękami na wysokości biustu. Unosimy górną część tułowia, prawie prostując ręce i patrzymy w górę. Liczymy do dziesięciu i powracamy do pozycji wyjściowej.


20.
Klękamy na czworakach, wyprostowane ręce opieramy na podłodze, nieco poza linią ramion. Pochylamy tułów do przodu, zginamy ręce i klatką piersiową staramy się dotknąć do podłogi. Powracamy do klęku.




Encyklopedia medycyny naturalnej | U źródła natury

SUBSKRYBCJA

Wpisz swój adres e-mail:

Delivered by FeedBurner

Wesprzyj medycopedię



Reklama




Spirulin plus

Online

Wszystkich Online: 10
Gości: 2
Roboty: robot Bot, robot Bot, robot Bot, robot Bot, robot Bot, crawl Bot, robot Bot, robot Bot

Subskrybuj Encyklopedię medycyny naturalnej
Add comment

Dodaj komentarz

(przeładuj obrazek)