Subskrybuj Encyklopedię medycyny naturalnej

Gimnastyka piersi

Najlepszym zabiegiem kosmetycznym dla poprawienia stanu biustu i zachowania go w dobrej kondycji są codzienne ćwiczenia. Efektem systematycznej gimnastyki jest wzmocnienie tkanek piersi i mięśni klatki piersiowej, grzbietu, ramion oraz barku, a także poprawa krążenia krwi. Z prezentowanego zestawu można codziennie wybrać sobie kilka ćwiczeń w różnych pozycjach i powtarzać je po 5-10 razy. Wymachy i rozciągania ramion na długo pozwolą zachować jędrny i kształtny biust.
 
Fitness 
 
  •     Stojąc, chwytamy za końce skręcony ręcznik. Ręce prostujemy w łokciach i unosimy ręcznik na wysokość biustu. Staramy się jak najmocniej rozciągnąć materiał.
  •     Stojąc lub siedząc, prostujemy plecy, składamy dłonie jak do modlitwy i naciskamy nimi na siebie. Między palcami można też umieścić piłeczkę lub książkę i ściskać.
  •     Stojąc, splatamy palce dłoni i unosimy ręce przed biustem. Próbujemy mocno je rozciągać w przeciwne strony, pokonując opór.
  •     W pozycji siedzącej lub stojącej, z wyprostowanymi plecami, unosimy złączone łokcie na wysokość ramion i ściskamy, licząc do pięciu.
  •     Siedząc lub stojąc, unosimy splecione dłonie nad głowę, łokcie ugięte. Ściskamy dłonie przez kilka sekund.  
  •     Siedząc po turecku łączymy dłonie nad głową. Łokcie lekko ugięte. Naciskamy jedną dłonią na drugą. Plecy cały czas proste, nie unosimy barków. 
  •      Wyprostowane ręce ze splecionymi dłońmi podnosimy na wysokość barku i ściskamy, licząc do pięciu.
  •     Połączone łokcie staramy się unieść nad głowę. Ściskamy je, licząc do pięciu.
  •     Stojąc w pozycji wyprostowanej z lekko rozstawionymi nogami, podnosimy na przemian wyprostowane ramiona. Kiedy jedno idzie w górę, drugie w dół. Wyciągamy szyję.
  •     W pozycji stojącej, głowa uniesiona, szyja wyprostowana, kładziemy dłonie na ramionach i kreślimy łokciami koła, 20 do przodu i 20 w tył.
  •     Stojąc, wyciągamy ręce do boków i wykonujemy 5 obrotów w przód i w tył, głęboko oddychając.
  •     Siadamy na piętach, ramiona unosimy nad głowę i łączymy dłonie. Staramy się odchylić złączone ręce jak najdalej do tyłu.
  •     Siadamy po turecku, ujmujemy drążek i wyciągamy ręce przed siebie. Prostując plecy, przenosimy drążek do góry, a następnie do tyłu na wysokość karku i wracamy z nim do przodu. Drążek można zastąpić skręconym ręcznikiem.
  •     Siadamy po turecku. lewa noga na prawej, przenosimy ciężar ciała na prawe udo i podpieramy się prawą ręką. Unosimy miednicę, a lewą rękę prostujemy nad głową. Po powrocie do pozycji wyjściowej zmieniamy strony i powtarzamy ćwiczenie.
  •     Siadamy w rozkroku, jedną rękę opieramy przed sobą, a drugą z tyłu. Pochylamy tułów do przodu 10 razy i zmieniamy ręce.
  •     Leżąc na podłodze lub materacu do ćwiczeń, unosimy ręce z hantlami (1.5 kg) do góry. Dłonie powinny być skierowane do wewnątrz. Wykonując wydech, opuszczamy powoli ręce lekko zgięte w łokciach i swobodnie kładziemy po bokach. Robimy wdech, ponownie unosząc ręce do góry.
  •     Leżąc na plecach, podnosimy ręce z hantlami do góry, dłonie kierujemy do przodu. Lekko zgięte ręce na przemian krzyżujemy, nie wychodząc poza linię barku.
  •     Leżąc na plecach, zginamy ręce w łokciach, dłonie przyciskając do barków. Wydychając powietrze, prostujemy ręce i wypychamy do góry. Robiąc wdech, wracamy do pierwotnej pozycji.
  •     Leżąc na brzuchu, podpieramy się rękami na wysokości biustu. Unosimy górną część tułowia, prawie prostując ręce i patrzymy w górę. Liczymy do dziesięciu i powracamy do pozycji wyjściowej.
  •     Klękamy na czworakach, wyprostowane ręce opieramy na podłodze, nieco poza linią ramion. Pochylamy tułów do przodu, zginamy ręce i klatką piersiową staramy się dotknąć do podłogi. Powracamy do klęku.
 
 

Encyklopedia medycyny naturalnej | U źródła natury

SUBSKRYBCJA

Wpisz swój adres e-mail:

Delivered by FeedBurner

Wesprzyj medycopedię



Reklama






Spirulin plus

Online

Wszystkich Online: 11
Gości: 4
Roboty: Google AdSense, crawl Bot, robot Bot, Google Bot, robot Bot, robot Bot, robot Bot